Ziemia Lubuska

Oglądamy panoramę rynku w Bytomiu Odrzańskim wykonaną w dniu 24.08.2013.

Ale do rzeczy:

wybraliśmy się z rowerami na Ziemię Lubuską w składzie: Kumpel, Tato, dziadek. Noclegi mieliśmy zaklepane w Agroturystyce LETNICA, niedaleko Zielonej Góry.
Pierwszego dnia (21.08.2013) odwiedziliśmy Zieloną Górę. Obejrzeliśmy centrum tego miasta z wysokości siodełek rowerowych. Szczególnie Maciek poszalał sobie na deptaku.
Po smacznym obiedzie wróciliśmy do Letnicy, gdzie Maciek i Tato popływali sobie w ładnym basenie. Woda raczej zimna ale zabawa była niezła.

Drugiego dnia "zaliczyliśmy" przejazdem pomnik Chrystusa króla w Świebodzinie.
Następnie zwiedzaliśmy na rowerach Łagów i okolice oraz objechaliśmy dookoła jezioro Trześniowskie.
Po południu, jak zwykle, kąpiel w basenie w Letnicy i relaks,

23.08.2013 odbyliśmy rowerową wycieczkę do wioski Świdnica, gdzie zwiedziliśmy Muzeum Archeologiczne Środkowej Odry oraz pojeździliśmy na rowerach w okolicznych lasach.
Mieliśmy w planie odwiedzić ciekawą miejscowość Ochla, lecz z powodu dużych utrudnień na drodze, musieliśmy odstąpić od tego zamiaru. Warto dopowiedzieć, że drogi w lubuskiem są przeważnie w dobrym stanie i jeździ się po nich przyjemnie.

24.08.2013 pojechaliśmy do miejscowości Kiełcz, a stąd na rowerach, lasami, do Bytomia Odrzańskiego. Bardzo ładne miasteczko ten Bytom Odrzański, szczególnie rynek. Brakuje bardzo przeprawy przez Odrę. W tej chwili jest do dyspozycji mała łódka wiosłowa, którą przewoźnik jest w stanie przewieść 3 osoby. Rozważaliśmy możliwość przeprawy przez Odrę i powrót po drugiej stronie Odry na rowerach do Kiełcza przez Nową Sól, ale po wyliczeniach okazało się że to zbyt daleka droga. Więc Tato wsiadł na rower, pojechał do Kiełcza i wrócił po nas samochodem. I potem do Legnicy.